Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

Ήρθε Αύγουστος

(Πόρτο Κατσίκι - Λευκάδα)

Ξύπνησα πριν από λίγο,γύρω στις 9 κλασικά πρωινός . Πάντα ότι ώρα κι αν κοιμηθώ δεν ξέρω γιατί αλλά το πολύ μέχρι της 10 θα είμαι στο πόδι, μου αρέσει να ζώ όσο πιο πολύ μπορώ ίσως . Έτσι, λοιπόν σηκώνομαι και ανοίγω τα παντζούρια στο δωμάτιο μου,η εικόνα που αντικρίζω υπέροχη,ότι πρέπει για να σου φτιάξει ή να σου απογειώσει την διάθεση.....


(Πρέβεζα)

Μέτα από λίγο συνειδητοποιώ ότι είναι 1τη Αυγούστου,ήρθε ο μήνας που οι περισσότεροι το περιμένουν πώς και πώς για να πάρουν τις άδειες τους,άλλοι απολαμβάνουν την άδεια - χαλαρή Αθήνα και γενικά τις μεγαλουπόλεις άλλοι τις υπέροχες παραλίες της Πατρίδας μας και άλλοι - όπως εγώ- κανα ταξιδάκι στο εξωτερικό(Εντάξει φέτος για όλους λίγο - πολύ είναι αλλιώς με ΔΝΤ και κρίση πραγματική σε πολλούς τομείς).
Δυστυχώς όμως για μένα θυμήθηκα ότι με περιμένουν και οι υποχρεώσεις μου,για τις οποίες όσο τις αποφεύγω τόσο αυτές γίνονται ένας τεράστιος κόμπος έτοιμος να χτυπήσει κάποιο ζωτικό μου όργανο,μιλάω φυσικά για το διάβασμα για την εξεταστική...


(Μαθηματικό Ιωαννίνων)

Έτσι λοιπόν,τώρα που μετά το ανέμελο - στάδιο οικείωσις στη νέα ζωή 1το έτος πέρασε,αποφάσισα να είμαι ας πούμε πιο επιμελής,με περισσότερο πρόγραμμα,φοιτητής που θα κοιτάζει τα δικαιώματα του (καλοπέραση) αλλά και, ελπίζω ως ένα βαθμό, και τις υποχρεώσεις του.Γι' αυτό σχεδίασα από αύριο δευτέρα,πρώτα ο θεός,να ξεκινήσω ένα σκληρό μαθηματικό διάβασμα,πρώτα με την Γραμμική Άλγεβρα 1 και μετά με την Γεωμετρία,δύο μαθήματα που θεωρούνται μέτρια αλλά αποτελούν βάση των μαθηματικών και έχουν και αρκετή ύλη....


(Μαθηματικό)

Ειλικρινά βαριέμαι full ενώ άλλοι φίλοι - γνωστοί θα πηγαίνουν χαλαρά καφεδάκι - μπανάκι εγώ καλοκαιριάτικα θα παλεύω και με τα μαθηματικά ή τουλάχιστον θα τα χω να με βασανίζουν στο μυαλό μου . Οπότε απ΄το να ξενερώνεις με την σκέψη,καλύτερα να το έχεις και αυτό μες στο πρόγραμμα,να αισθάνεσαι και μια ανακούφιση,ότι δεν καλοπαιρνάς - κωλοβαράς μόνο, κάνεις και το καθήκον κάτι που πρέπει,που στο κάτω κάτω είναι ωφέλιμο για σένα...Πάμε λοιπόν δυνατά και με σύστημα από αύριο για να μαστέ κομπλέ!


(Μαργαρώνα - Πρέβεζα)


ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥΣ!!!!


ΥΓ: Οι φωτογραφίες πάντα από την ευρύτερη πανέμορφη περιοχή μας και όχι μόνο...

3 σχόλια:

  1. γεια, πώς είστε?
    μπορείτε να κατεβάσετε web hosting πρότυπο στο blog μου.

    Συνεχίστε την καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι άλλοι διαβάζουν για εξεταστική,βλέπω!! Καλή εξεταστική, και 'με γεια' το φρέσκο blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σαι καλά..και καλά κουράγια για το διάβασμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή